Αποστολές και Επιστροφές

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ


Αποστολή με ELTA Courier

Το HitechShop.gr συνεργάζεται με την εταιρία ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ Courier με άμεση παράδοση των προϊόντων σας, σε όλη την Ελλάδα .Όλα τα προϊόντα αποστέλλονται συνήθως σε 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες από την παραγγελία σας, εφόσον είναι άμεσα διαθέσιμα

Η χρεώσεις με ΕΛΤΑ κούριερ είναι

-Για παραγγελίες βάρους έως 2 Kgr: χρέωση 5,00 € (με ΦΠΑ 24%)

-Για παραγγελίες βάρους άνω των 2 Kgr και ογκώδη είδη χρέωση επιπλέον 3,00 €/ 1Kgr (με ΦΠΑ 24%)


Υπαναχώρηση και Επιστροφές προϊόντων

 

Διαδικασία επιστροφής :

Συμπληρώνεται την παρακάτω φόρμα μέσω τις ιστοσελίδας μας https://hitechshop.gr/index.php?route=account/return/add
Μετά τον έλεγχο μας , σας αποστέλλεται ηλεκτρονικά ο κωδικός RMA το οποίο τοποθετείτε μέσα στο κουτί, στο ηλεκτρονικό μας μήνυμα θα βρείτε και πληροφορίες για την διαδικασία επιστροφής , τρόπο αποστολής και τρόπους επιστροφής χρημάτων.

 1. Επιστροφή λόγω άσκησης του Δικαιώματος Υπαναχώρησης

Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική και μόνο χρήση, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε χωρίς να αναφέρετε κάποιο λόγο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή του σε εσάς, επιστρέφοντάς μας το προϊόν.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον:

- το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν

- η σχετική δήλωσή σας γίνει πριν την παρέλευση του 14ημέρου από την παράδοσή του σε εσάς

 

Έξοδα Αποστολής: η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της σχετικής ως άνω Δήλωσής σας για Υπαναχώρηση (είτε το επιστρέφετε εσείς στο σημείο που σας υποδεικνύουμε, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα). Η αποστολή θα πρέπει να γίνει στην έδρα μας αυτοπροσώπως ή με εταιρία ταχυμεταφορών

Έλεγχος & Επιστροφή Χρημάτων: Εφόσον εντός του εν λόγω διαστήματος το προϊόν παραληφθεί από εμάς, και αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί η καλή του κατάσταση κατά τα ανωτέρω, θα σας επιστρέψουμε στο σύνολό του το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το είχατε εξοφλήσει το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα που αποστέλλεται  η Δήλωση σας Υπαναχώρησης.

Διευκρινίζεται ότι:

- Αν η πληρωμή του είχε γίνει από εσάς με την χρήση Πιστωτικής ή Χρεωστικής κάρτας, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής. Η Εταιρεία μας μετά από την ενημέρωση αυτή δεν φέρει καμία ευθύνη για την υλοποίηση των όρων της προαναφερθείσας σύμβασης μεταξύ του πελάτη και της Τράπεζας καθώς και για τον χρόνο και τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού της εν’ λόγω συναλλαγής.

- Στην περίπτωση που η εξόφληση του τιμήματος έχει γίνει με μετρητά ή Τραπεζικό έμβασμα ή αντικαταβολή, προκειμένου να σας επιστραφεί το εν λόγω ποσό, θα υποδεικνύετε από πλευράς σας Τραπεζικό λογαριασμό (αποστέλλοντας αποδεικτικό ότι είστε ο δικαιούχος αυτού) στον οποίο θα γίνεται με κατάθεση η επιστροφή του τιμήματος του προϊόντος.

 

Όροι και προϋποθέσεις του δικαιώματος Υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορείτε να το ασκήσετε το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από εσάς ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον αιτιολόγηση από εσάς.

Προϋπόθεση για την έγκυρη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, η συσκευασία του να είναι η αυθεντική, σε άριστη κατάσταση, όχι κατεστραμμένη ή ελλιπής ή με εμφανή σημάδια φθοράς και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά.

 

Επιστροφή λόγω λανθασμένου προϊόντος

Στην περίπτωση που το προϊόν είναι άλλο από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την παράδοσή του σε εσάς χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική άθικτη συσκευασία.

Έξοδα αποστολής: η επιστροφή γίνεται με δικό μας κόστος με βασική προϋπόθεση ότι έχει προηγηθεί επικοινωνία , εναλλακτικά μπορείτε να συμπληρώσετε την φόρμα μέσα από την ιστοσελίδα μας  https://hitechshop.gr/index.php?route=account/return/add επιλέγοντας το Received Wrong Item

 

Επιστροφή λόγω ελαττώματος

Στην περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν που αγοράσατε γιατί θεωρείτε ότι έχει ελάττωμα, απευθυνθείτε στο τηλεφωνικό μας κέντρο μας προκειμένου να γνωστοποιήσετε την περίπτωσή σας εναλλακτικά μπορείτε να συμπληρώσετε την φόρμα μέσα από την ιστοσελίδα μας  https://hitechshop.gr/index.php?route=account/return/add επιλέγοντας το Faulty, please supply details

Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από εσάς, η εταιρεία μας επιφυλάσσεται ρητά για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς.

- Σε περιπτώσεις όπου το προϊόν δεν λειτουργεί κατά την στιγμή της παραλαβής: σε περίπτωση που μόλις παραλάβατε το προϊόν και αυτό παρουσιάζει τεχνικό πρόβλημα (DOA), σας προτείνουμε να συμπληρώσετε την φόρμα μέσα από την ιστοσελίδα μας  https://hitechshop.gr/index.php?route=account/return/add επιλέγοντας το Dead on Arrival

Για να ξεκινήσει η διαδικασία αντικατάστασης με βάση τις οδηγίες του κατασκευαστή , σε κάθε περίπτωση το προϊόν θα πρέπει να αποσταλεί στον χώρο μας με χρέωση δική μας κάνοντας χρήση τον ΕΛΤΑ ΚΟΥΡΙΕΡ , μετά τον έλεγχο γίνεται άμεσή αντικατάσταση του προϊόντος με νέο μόλις αυτό σταλεί από τον κατασκευαστή


Για την διευκόλυνση σας τα στοιχεία της εταιρίας μας για αποστολή είναι:

HITECHSHOP IKE
Σαχτούρη 30 , Κερατσίνι 18758
Τηλ. 2103004782